SMX 2020-2021

De binefa.com
Salta a la navegació Salta a la cerca

2n SMX-A per dies. Curs 2020-2021

2n SMX-B per dies. Curs 2020-2021

Teleconferència[modifica]

Adreça de la teleconferència

Presentació[modifica]

SMX. Presentació d'Introducció a la programació. Curs 2020-2021

En cas que un alumne s'hagi de confinar a casa seva, mentre la resta de companys assisteixen a la classe presencial, podrà seguir la classe mitjançant l'eina de teleconferència Meet de la Net. Si aquest fos el cas, s'anirà informant des d'aquesta pàgina de l'adreça Meet corresponent.

En cas de d'haver-se de confinar, tots els alumnes d'un curs, les classes seguiran en línia. Per tant, l'assistència remota serà tan important com la presencial i s'hauran de lliurar les pràctiques i exercicis que es demanin.

És important mantenir l'horari presencial quan es faci classe a distància.

Resum[modifica]

1rT (S1 - S11): Scratch i Snap

2nT (S12 - S21): Scratch i Snap, S4A (Scratch o Snap For Arduino) i/o TinkerCad

Pràctiques Arduino sobre placa S4A i Snap4Arduino - 1a part

Pràctiques Arduino sobre placa S4A i Snap4Arduino - 2a part

3rT (S22 - S28): Introducció bàsica a Python

Prj Final (S29 - S33)

Nota Final = (nota 1rT + nota 2nT + nota 3T {mínim de 5 al 3rT}) / 3

Cada trimestre: 30% examen + 45% exercicis de classe + 25% projecte trimestral (Nadala, Robot o alternativa i Prj Python)

Per dies[modifica]

2n SMX-A per dies. Curs 2020-2021

2n SMX-B per dies. Curs 2020-2021

Eines[modifica]

Editor de diagrames de flux en línia

Snap!

Compilador en línia

Com fer anar la consola de videojocs iNNEXT a Scratch 1.4

Com fer anar la consola de videojocs iNNEXT a Snap! 6.2

Exemples de codi[modifica]

Codis Snap!

Codis Python

Python library evdev on Raspberry Pi to use a Gamepad in your DIY projects (servomotor, games, robotic…)

Baixada de programes[modifica]

Zona compartida al campus virtual d'FJE