SMX 2021-2022

De binefa.com
La revisió el 11:35, 14 set 2021 per Jordi Binefa (discussió | contribucions) (→‎Exemples de codi)
(dif) ← Versió més antiga | Versió actual (dif) | Versió més nova → (dif)
Salta a la navegació Salta a la cerca

2n SMX-A per dies. Curs 2021-2022

2n SMX-B per dies. Curs 2021-2022

Presentació

SMX. Presentació d'Introducció a la programació. Curs 2021-2022

En cas que un alumne s'hagi de confinar a casa seva, mentre la resta de companys assisteixen a la classe presencial, podrà seguir la classe mitjançant l'eina de teleconferència Meet de la Net. Si aquest fos el cas, s'anirà informant des d'aquesta pàgina de l'adreça Meet corresponent.

En cas de d'haver-se de confinar, tots els alumnes d'un curs, les classes seguiran en línia. Per tant, l'assistència remota serà tan important com la presencial i s'hauran de lliurar les pràctiques i exercicis que es demanin.

És important mantenir l'horari presencial quan es faci classe a distància.

Resum

1rT (S1 - S11): Scratch i Snap

2nT (S12 - S21): Scratch i Snap, S4A (Scratch o Snap For Arduino) i/o TinkerCad

Pràctiques Arduino sobre placa S4A i Snap4Arduino - 1a part

Pràctiques Arduino sobre placa S4A i Snap4Arduino - 2a part

3rT (S22 - S28): Introducció bàsica a Python

Prj Final (S29 - S33)

Nota Final = (nota 1rT + nota 2nT + nota 3T {mínim de 5 al 3rT}) / 3

Cada trimestre: 30% examen + 45% exercicis de classe + 25% projecte trimestral (Nadala, Robot o alternativa i Prj Python)

Per dies

2n SMX-A per dies. Curs 2021-2022

2n SMX-B per dies. Curs 2021-2022

Eines

Editor de diagrames de flux en línia

Snap!

Compilador en línia

Com fer anar la consola de videojocs iNNEXT a Scratch 1.4

Com fer anar la consola de videojocs iNNEXT a Snap! 6.2

Exemples de codi

Python library evdev on Raspberry Pi to use a Gamepad in your DIY projects (servomotor, games, robotic…)

Baixada de programes

Zona compartida al campus virtual d'FJE